Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord
Een ernstige vorm van discriminatie idd , die kerels verdienen een pak slaag ...langs de andere kant zegt nu iets in mij : zo voelen de homo's zich al jaren maar daar zijn de vlaams belagers het mee eens , niet dan ? Ze mogen zich niet in het openbaar uiten door elkaar te kussen , niet trouwen , geen kinderen krijgen enz... dit ook is pure discriminatie maar wanneer je dit aanklaagd hoor je geen VBers alleen als tegenstander dan .
|
Ik weet niet waar de VB-ers het mee eens zijn, ik ben geen VB-er. Alleen tegenstanders van het VB doen hun uiterste best het partijprogramma van buiten te leren en er voortdurend mee te schermen.
Ik weet dat homo's onheus behandeld werden. Ik zou nu natuurlijk kunnen doen zoals Artisjok : in mijn buurt (en in mijn familie, in mijn kennissenkring) gebeurt het niet, dus zult u wel overdrijven, maar ik denk dat ik eerlijker ben.
Ik weet dat het gebeurt, ik weet dat het veel verdriet veroorzaakt. En ik ga u vertellen dat toen ik de eerste keer zag hoe mijn kozijn zijn vriend kuste, ik ook geshockeerd was, ik had nog nooit twee mannen elkaar zien kussen. Ik heb me daarover gezet, ik heb daarmee leren leven, ik heb dat aanvaard.
Nu moet u een preek houden tegen die moslim-jongeren om hen te doen begrijpen dat hun vrouwen geen bezit zijn, dat hun vrouwen zich mogen gedragen (binnen de wettelijke regels van de samenleving natuurlijk) zoals zij dat willen, dat hun vrouwen mogen denken en doen wat zij willen. Als die jongeren daar ook mee leren leven en dat ook aanvaarden, dan hoef ik hen niet meer aan te klagen.