Los bericht bekijken
Oud 21 november 2010, 23:43   #33
ronny20be
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
De Islam is een dictatoriale religie met onderdrukking der vrouwen.
Tevens willen deze alsnog de Joden in zee drijven.
Dus wie is hier nou de nazi?
Maar los daarvan vind ik gewoon dat elk volk recht heeft op een eigen identiteit en echt geen enkele plicht heeft om andere volkeren binnen zijn grenzen te laten.
Zeker niet als deze zich slecht gedragen en zich niet aan willen passen aan onze cultuur.
De mens is een eenheid van goed en kwaad en het is het beste de mens ook van beide kanten te bezien.
het is daarom beter dat ze niet in grote getale hier naar toe komen.
Oh: in Nederland komen ze ook uit Turkije en Afghanistan.
Begrijpelijk dat die mensen hier graag naar toe willen, maar als er daarvan teveel komen leidt dat tot spanningen.

Laten ze gewoon hun eigen land opbouwen, dat is ook voor hen zelf veel belangrijker.
Vind u niet dat u makkelijk praten heeft? U leeft in een "vrij" land, een democratie. Zij komen uit een land dat zogenaamd ook een democratie is maar het verre van is. Ze hangen zo vast aan hun ideologie dat er in hun land ingeramd is dat het volgens mij niet gemakkelijk moet zijn om hiervan zomaar afstand te doen. Christenen geloofden vroeger toch ook dat ze 'heksen' op de brandstapel moesten gooien, heilige oorlogen moesten voeren.. Wie is dan de nazi?
Over de allochtonenquota die ingevoerd word spreek ik me niet uit, hier heb ik geen cijfers van gevonden. Maar ik denk persoonlijk dat er een hysterie ontstaat omdat er in tegenstelling tot vroeger; toen er vooral een instroom van blanken (buurlanden) was nu een instroom van kleurlingen is.

Zoals ik al zei: Ergens in jouw stamboom (als die ver genoeg terug gaat) zal ook blijken dat jouw familie ooit allochtoon was.

Laatst gewijzigd door ronny20be : 21 november 2010 om 23:44.
ronny20be is offline   Met citaat antwoorden