Los bericht bekijken
Oud 23 november 2010, 14:33   #545
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Plichten
Moslima's mogen geen minirok dragen trouwens.
Neen beste, het gaat om een recht dat een individu heeft. Als een vrouw met een hidjaab of een pruik of kruisje of minirok door het leven wilt gaan dan is dat haar zaak. En dan heeft niemand zich daar mee te bemoeien. Vrouwenrechten zijn mensenrechten.

Ik irriteer me dood aan bepaalde hypocriete helden die doen alsof ze met de moslima's inzitten. Wat een fake gedoe.

Soms vraag ik me af waarom ik dit 'soort' bijna nooit in het dagelijkse leven tegenkom. Schijnbaar kruisen alleen de deftige vlamingen mijn pad.

Wat uw laatste opmerking betreft, moslima's mogen doen wat ze willen. Als ik vandaag met een minirok of een string op straat wil paraderen dan is dat mijn probleem. Wat ik verkeerd doe is iets tussen mij en God. Ik hou niet echt van mensen die mij de les komen spellen. Ik doe wat ik wil en bepaal zelf hoe ik door het leven wil gaan. 1 van mijn karaktertrekken is dat ik enorm tegendraads ben als het aankomt op mensen die mij wat willen opdringen (moslims en niet-moslims).