Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice
Hoezo kom ik niet voorbij dat punt? Wanneer mijn hand geweigerd werd, kwam daar onmiddellijk een uitleg bij, ik kon immers onrein zijn!
|
1) Dat is een persoonlijk voorval, alice... sinds wanneer is één geval representatief om een stelling te bekrachtigen ?
2) Ik heb hier al een andere reden de revue weten passeren... waarom zou jouw stelling meer waarde hebben dan een andere ?
2) onrein zeg je ?... dus niet omdat ge een vrouw was maar omdat ge onrein zou zijn.
Daar ontkracht je dus je eigen stelling mee
Citaat:
Mijn stelling druist helemaal niet in tegen elke heersende norm, vrouwen hun hand weigeren omdat ze niet jou vrouw zijn en je dus niet weet of een vrouw menstrueert ( waardoor je onrein bent voor het volgende gebed als man mocht je een hand geven) druist echter wel in tegen elke heersende norm, wat beweer jij nu?
|
Daar ging het 'm niet over
Het ging over :
1) Is hier sprake van weigering omwille dat het een vrouw is ( en niet meer dan datte )... je sleurt er van alles en nog wat bij nu
2) Is hand geven dé norm en is vrouwen een hand geven de norm ?
3) Is het niet beantwoorden van deze norm een inbreuk op een bepaalde wet ?
3 bis ) speciaal voor jou dan : Is het verplichten van het beantwoorden van deze norm dan misschien een inbreuk op een bepaalde wet ?
4) Is er nu sprake van een vorm van discriminatie mits 1) 2) 3)
5) Is er sprake van een inbreuk op de anti-discriminatiewetgeving
6) Is er, mits 4) en 5), verder voldoende om de betreffende persoon te beteugelen ?
Citaat:
Tot heden zijn man en vrouw gelijk en is discriminatie op basis van geslacht verboden, welke argumentatie heeft u nog nodig?
|
Begin het lijstje misschien eens af te werken... kom je bij punt 6 stap dan naar de rechter
Citaat:
Blijkbaar neemt u alleen stelling wanneer anderen gediscrimineerd worden door Vlamingen bijvoorbeeld maar is discriminatie toegestaan omdat Allah dit zou voorschrijven? Enkel fundi's gedragen zichzelf daarna en neen, ik vind dat niet toegestaan.
Wederkeringheid, zegt u dit wat?
Mocht een Vlaming een hand weigeren van een moslim, omdat die persoon moslim is, neemt u wel stelling maar omgekeerd niet? Daar is een woord voor!
|
Neen alice, je bent hier net dezelfde toer aan 't opgaan als paulus ed
Het is jouw stelling , het is jouw bewering dat het hier over een discriminatie zou gaan op grond van sekse
Ik wijs je er enkel op dat daar geen sprake van is ( hoeft te zijn : tenslotte zit ik niet in diens man hoofd )
Vervolgens verwijt jij mij dat ik alleen discriminatie van Vlamingen tov anderen zou beamen/aanklagen en voor de rest blind zou zijn.
Puur jouw veronderstellingen en insinuaties dus .... die verdomd hard neigen naar beschuldigingen.