Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
Daarnaast is sterven nu eenmaal het enige dat een mens verplicht is in zijn leven en de enige verplichting waar niemand zich van kan onttrekken.
Een paar jaar geleden nog een meisje van 5 ten grave gedragen, dat gestorven is aan kanker.
Morel ken ik enkel uit de media, en kan mij dus niet verbonden voelen met haar en haar ziekte. Heb dus geen behoefte om haar lijdensweg alle dagen in de media te moeten terugvinden.
|
U heeft zeker een punt Jantje.
Evenwel: áls het waar is dat Debie zulke uitspraken ivm Morel heeft gedaan dan is het nog een grotere krapuleuse schlemiel dan voor dewelke hem altijd heb gehouden.
Laat dit gezegd zijn door een jarenlange sympathisant van het VB dat op dat terrein altijd een voorbeeld is geweest en nooit een gevallen tegenstander heeft nagetrapt. In tegendeel.
Zulke uitspraken stellen u gelijk met een al even walgelijke Thielemans met zijn uitspraken bij het overleiden van de paus in aanwezigheid van de burgemeester van Angoulême (waarvoor hij alleminst is buitengesmeten door de sossen, wel in tegendeel).
En geloof me...nog lager kan je bijna onmogelijk vallen...