Los bericht bekijken
Oud 26 november 2010, 08:37   #239
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Raar dat Bruno Valkeniers, die dagelijks omgaat met Debie, hem niet gelooft.
ik vrees dat het voor Valkeniers vooral over de perceptie gaat. Niet iedereen gaat die facebooktekstjes lezen, maar heel de wereld weet wel al dat Debie de champagne gaat koud zetten en samen met zijn vriendin gaat vieren dat het einde (van MRM) nabij is!

Degene die deze gevolgtrekking heeft gemaakt moet zelf een totaal verwrongen en zieke geest hebben. Ik heb het over Tom Cochez!

Dat Debie er pas l�*ter heeft bijgezet dat ze nu al sinds mei wachtten op die toestemming wordt dan weer aanzien als een poging om de zaken recht te trekken... hoe ridicuul kan je wezen: de vrienden wisten waarover het ging, maar niet allen wisten dat het al van mei duurde dat ze dwangsom moesten betalen. Mag je daarvoor nog de champagne koud zetten als het einde in zicht is?

Dat de nieuwe vriendin van de ex van MRM er "héhé" had bijgezet en later terug verwijderde vind ik een andere zaak. Misschien heeft d�*t mens wel de trigger laten overgaan bij Cochez en heeft ze daarom nadien haar literair werkstuk weggehaald omdat het te heet werd onder haar voeten.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 26 november 2010 om 08:41.
circe is offline   Met citaat antwoorden