Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Compare
mijn werk ligt in het maken van reclame. Ik moet in u ogen dus echt een schande voor mensheid zijn. Reclame kan de mensen beïnvloeden, reclame moet inspelen op de gedachtegang van de mens. Maar iedereen heeft een vrije keuze om te kopen.
Maar als ik zie dat u achtereenvolgens lappen tekst gaat posten kan ik alleen maar concluderen dat ik te maken heb met een fanatisme waar ik toch niks tegenin ga kunnen brengen. Ik ben het oneens met wat jij ziet als een 'uitbuiting'.
|
Corse's bijdragen tot dit forum beperken zich tot het copypasten van jaren oude teksten die hij al op verschillende andere forums gecopypasted heeft (google maar eens een willekeurige zin uit zijn tekst, merk ook op dat al zijn posts hier op deze pagina gemaakt zijn tussen 00:30 en 00:36).
Doordat hij enkel voorgekauwde materie kopieert, kan hij nooit op iemand anders zijn post ingaan en zijn de reacties slechts een onspecifieke, generieke kritiek op het kapitalisme. Discussiëren hiermee is zinloos. Antwoord je op een post over marketing, dan krijg je een antwoord terug over uitbuiting van arbeiders, antwoord je daar dan op, dan krijg je een antwoord over milieurampen,... Geen enkele keer geeft hij zinnige argumenten, hij ontwijkt dit door over iets anders te beginnen. Kortom, hij is volledig inhoudsloos.
Voor communisten is dat natuurlijk aangenaam lezen omdat hij een hele hoop stellingen maakt (maar ze nooit argumenteert) dat de vooroordelen van communisten aanspreekt. Mensen zien nu eenmaal graag hun vooroordelen bevestigd. Maar als je naar de inhoud van de posts kijkt, dan zie je dat ze helemaal niets met het onderwerp te maken hebben.