Los bericht bekijken
Oud 26 november 2010, 16:05   #271
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Dit is uiteraard de echte Hot Marijke. Mijn naam is gedeponeerd, als iemand er misbruik van maakt vliegt die persoon eruit.

Ik heb geen problemen met migranten. Ik ontvang gewoon enkel echte Vlamingen en Nederlanders omdat dat mijn voorkeur is.

Debie is wel zo dom:

Journalist Tom Cochez antwoordt op de uitleg van Bart Debie.

http://bit.ly/hIUhDH

@Bart Debie
De laatste keer dat ik mij ‘als journalist bij u informeerde’ liet u me met de verfijndheid waarvan u ook vandaag blijk geeft verstaan dat u ‘met uitschot van de ergste soort niet communiceert’. Misschien heb ik daar toen verkeerdelijk uit begrepen dat u me niet te woord wil staan. Dat kan. Al is de kans ongeveer even groot als de kans dat de uitleg die u achteraf geeft aan uw FB post steek houdt. Als u het zelf nog eens wil checken: de originele prints van de FB-pagina vindt u op het bureau van uw partijvoorzitter. Ik kan u verzekeren dat ik ze niet voor Bruno Valkeniers heb uitgeprint. Toen ik Frank Vanhecke belde om een reactie was hij overigens al lang op de hoogte van de zaak. Net zoals de voltallige partijtop.
Hoe zie je dat het échte Nederlanders en Vlamingen zijn ? Ik ken een Algerijn met blond haar en blauwe ogen , mag die er wel in bij jou ? Ik ken ook een Vlaming met zwart krollekeshaar, die moet van jou afblijven ? Hoe zit dat ? Identiteitskaart laten zien ? Want dan ken ik ook nog een pekzwarte neger, met Belgische papieren. Trouwens geboren en getogen in Brussel...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden