Los bericht bekijken
Oud 26 november 2010, 17:26   #263
Lincola
Burger

Lincola's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Zou ik zeker doen als ik u was. Uw antwoorden aangaande dit onderwerp in uw eerdere berichten in deze draad indachtig, lijkt u me wel iemand die daarvan zou smullen.

En ik heb het op mijn beurt altijd weer bijzonder frustrerend gevonden dat er zonder mij of iemand anders te vragen zomaar enorm veel lieden geïmporteerd worden die een set totalitaire doctrines aanhangen waarin het begrip 'wederkerigheid' absoluut niet voorkomt.
Ik voel me derhalve ook niet genoodzaakt om me zelf met wederkerigheid ten aanzien van hen bezig te gaan houden.

Heeft nog altijd geen zier te maken met politiek en politiesirenes waar u aanvankelijk over begon te zeveren.

Een politiesirene is functioneel lawaai. Religieus gebeier en gejodel is dat niet.
Op uw aanraden na het zelf gelezen te hebben waarschijnlijk?
Misschien als ik wat meer tijd heb om mij nog maar eens te verdiepen in de zoveelste rotzooi dat dat onnozel volk aangericht heeft, maar voorlopig is het voor mij meer dan duidelijk.

Voor elk wat wils he jongen. Uiteindelijk is dat niet het enige volk dat hier binnengehaald is en dus absoluut niet het enige waartegen geprotesteerd zou moeten worden.

Persoonlijke mening kunt ge niet als feit onderstrepen, zou ge moeten weten.
Ik vind bijvoorbeeld sirenelawaai een COMPLETE contradictie op zichzelf. OK, ge moet overal doorkunnen, maar als inbreker ofzo weet ik dan wel snel genoeg wanneer ik moet zorgen dat ik wegkom.
Zo is het voor religieuze mensen enorm functioneel om verwittigd te worden wanneer de dienst begint. Als ge dat wilt verbannen kunt ge ook het functioneel lawaai verbieden dat leerkrachten gebruiken om kinderen het zwijgen op te leggen, etc.