Los bericht bekijken
Oud 27 november 2010, 01:51   #18
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Het lijkt erop dat ze dringend geld nodig hebben om het te kunnen droppen in de bodemloze putten. Wat is uw mening trouwens over de EU?
Zoals ik hier al heel dikwijls heb verkondigd, een grote lege doos uitsluitend van nut voor politici die aan grootheidswaanzin lijden en er dik hun zakken aan vullen.

Snel de toer op gaan van Zwitserland voor dat we helemaal er als een geplukte kip bij lopen.

Met Europa ging het allemaal veel beter gaan. Ze moeten mij eens vertellen wat er nu al verbeterd is in België dankzij Europa. Voordien waren we mee een van de rijkste landen en nog even en staan we mee op het lijstje van Griekenland/Ierland en Portugal. Grote vooruitgang is dat hé?

Bovendien is Europa België in het kwadraat. Jaren hebben we gevochten om onderwijs en rechtzaken in het Nederlands. Met Europa is het in plaats van vooruitgang, 50 jaar terug in de tijd. Europees gerecht, daar moet ge met Nederlands niet komen want dan kun je het wel schudden. In België waren we +/- 130 jaar overdonderd door de Franstalige, zowel politiek als ook wat het leger betrof. In het Frans aub of "Pour les Flamands la même chose". Nu worden we overdonderd door het Engels en het Frans.

Ik ga hier maar stoppen met antwoord te geven op je vraag, ik zou anders nog meerdere pagina's kunnen vullen met anti Europa argumenten.

Laatst gewijzigd door Garry : 27 november 2010 om 02:00.
Garry is offline   Met citaat antwoorden