Los bericht bekijken
Oud 28 november 2010, 16:36   #8
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Palin is wel het boegbeeld van de Tea Party.
Ben verleden jaar nog enkele malen voor het werk langere tijd naar de VS geweest en ben er met de onvrede in aanraking gekomen. Palin is heus niet de tea party net zomin de tea party Palin is. Ze zou dat wel willen ja, en ze heeft er veel aanhang ja, maar ze is het niet. Ron Paul noemen zou dichter bij de waarheid zijn. Palin teert gewoonweg nog altijd op haar nominatie door Mc Cain (die best wel stuntte met haar uit de doos te toveren) en recentelijk op haar tv-serie.

Maar doet dit er toe? Neen, ik vind het zelfs eerder zo dat Palin de beweging juist verpest. Doch dit geheel ter zijde omdat het hier gaat om de manier waarop deze beweging vanuit het niets iets werd dat wel degelijk voorbij de politieke 'gatekeepers' ging om uiteindelijk de agendasetting te bepalen.

Je moet denken: Na de Obama-tsunami lag conservatief Amerika in de touwen. 2 Jaar later is het conservatieve Amerika terug, en hoe.

(Dat wil nu allemaal niet zeggen dat ik een fan ben van de beweging, wel dat ik het opportuun acht lessen te trekken uit haar verwezenlijkingen)

Laatst gewijzigd door dominatrix : 28 november 2010 om 16:37.
dominatrix is offline   Met citaat antwoorden