Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul
Bruggeman,
ik heb huiswerk voor u: toon mij nu eens tektsen op internet waarin staat dat homofilie een ziekte is. Een onderzoek die dat dus ontegensprekelijk, objectief bewijst.
|
Beste Brother Paul,
Hierbij wil ik er U graag wel attent op maken, dat mijn vorige 'post' volgende aantekening vertoonde:
‘Een ziekte zou ik het wel niet noemen. (Heb ik dat echt geschreven?) - Wel een Psychologische afwijking,’
Indien U hier kan inkomen, wil ik met U deze discussie, vanaf een vernieuwde basis hernemen.
Wat het thuiswerk betreft, dien ik U teleur te stellen daar ik noch een 'Kerk', noch 'bibliotheek' rat ben.
Inhoudelijk wil dit zeggen dat ik, in de mate van het mogelijke, zo weinig mogelijk wens beïnvloed te worden door externe informatie. Zowel correcte als foutieve.
De drijfveer daarvan is: zo zeer als mogelijk, meester te blijven van mijn convicties en bevindingen. Deze laatsten ga ik op het net, wel geregeld op exactheid toetsen.
En….over de waarde van jullie referentieboeken; heb ik ook wel enkele pertinente bedenkingen!, - maar, dat is wel een andere 'topic'.