Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2004, 21:35   #56
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
hij geeft nochthasn een juiste beschrijving. Filip de Winter ging naar Van Hecke zoals een kleine peuter bij de juffrouw gaat klikken over een andere peuter, en het was ook opvallend hoe hard hij zijn best deed om te fluisteren. Ik vind het mooi dat er daar een Marrokaans meisje zat, maar de reactie van De Winter toonde toch nog maar eens mooi aan dat dat nog altijd een taboe is binnen het Blok.
Beste Seba, ik heb die Marokkaanse reeds dikwijls op VB-bijeenkomsten gezien, en zij is er echt niet de enige allochtoonse. Ik heb er van VB-ers nog nooit een negatief woord over gehoord.
Het enige taboe is dat politiek correcten niet willen geweten hebben dat er bij het VB en hun kiezers ook allochtonen zijn.
ik zei toch duidelijk dat ik het mooi vind dat die Marrokaanse bij het Blok zit. Trowuens, dat was een lokale afdeling van Deurne van 20 man en een paardenkop, aangezien Luc Broes uit Brugge die Marrokaanse al veel gezien heeft mogen we besluiten dat zij toch wel een heel zeldzaam exemplaar is waarschijnlijk??
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden