Los bericht bekijken
Oud 9 juni 2004, 21:42   #58
TC
Provinciaal Gedeputeerde

TC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPod
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC

zijt ge zeker dat je naar audit 04 aan het kijken was ? volgens mij was je naar een ander programma aan het kijken hoor !!!

Dewinter, Annemans en Vanhecke moeten helemaal niet verdwijnen, zij hebben de partij groot gemaakt, en democratisch zoals ze zijn, zeggen ze duidelijk dat er nog meer plaats is aan de top van de partij.... dat heb ik ze bij cvnvnva nog nooit horen zeggen hoor.
Ze gaan zelfs een stap verder en willen de voorzitter van hun partij op een democratisch manier binnen hun partij laten verkozen worden.

Dit is het sterkste staaltje politieke democratie dat ik ooit al gehoord heb, en daar kunnen jullie een puntje aan zuigen !
Ok nu begin ik blokkers te snappen, blijkbaar zien jullie echt alles anders. Ik dacht dat iedere mens wel op dezelfde manier indrukken interpreteerd maar ik vergis me dus duidelijk. Wat ik toen zag was wat jullie verkiezngsgewauwel zouden noemen. Mijn gedacht toen" jaja eerst zien en dan geloven, 't zijn verkiezingen voor iets".

Integratie is dus niet wat jullie een vreemdelingenprobleem noemen. Jullie zijn gedoemd om naast linksen te leven en één ding is zeker die 2 kunnen dus niet kunnen samenleven. Het gaat dus niet enkel om vreemdelingen maar ook vlamingen die anders denken en altijd NEE! zullen zeggen. Vlaamse politici zijn dus niet zwak ze zeggen al jaren NEE! tegen het blok.

De enige manier hoe jullie dus jullie gedroomde vlaanderen zullen kunnen bereiken is door ons uit te moorden. Face it! Jullie vlaanderen, It will never happen!

En je mag dit als een anti blok post zien, maar het is iets om over na te denken. Het is een probleem! Een integratieprobleem. Een meerderheid van de vlamingen wil niet integreren in jullie vlaanderen.

Burgeroorlog dan toch maar? Hoe laat? Waar? Wanneer?
Ik ben blij dat u geen VB'er bent.. oproerstokers zoals u kunnen we NIET gebruiken.

maar ik zal even mijn best proberen doen om een deftig antwoord te geven op uw repliek.

Als je ziet hoe stiefke tegewoordig reageerd, dan is ie bereid om met gelijk wie een meerderheid te vormen, om toch maar in de regering te zitten. Opportunist tot in de kist, maar ik neem het hem niet kwalijk hoor, hij voert een goede campagne.. denkt hij.

Het gedroomde vlaanderen ? Het is niet zover af denk ik hoor. maar u mag er gerust de ogen voor sluiten als u dat wil.

Burgeroorlog... how maar.. hebt u een "death wish" ofzo ?