Los bericht bekijken
Oud 29 november 2010, 13:31   #5
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Is er een reden waarom u het artikel niet volledig plaatst of er geen link naar plaatst? Zou het kunnen zijn omdat een en ander dan toch iets genuanceerder zou kunnen blijken dan u het probeert voor te stellen?
Is er een reden waarom u het GENUANCEERDE artikel dan niet volledig plaatst of er geen link naar plaatst?

dit is de mijnheer met zijn grasmachine

Blijkbaar klonk zijn Oostenrijks gejodel volgens de muzelmaanse buren net zoals de muzelmaanse muezzin die ze met luidsprekers door hun tuin lieten schallen en dus mocht het niet:

Citaat:
Helmut G. (Bild) war an einem Freitagnachmittag damit beschäftigt, auf seinem Grundstück in Graz den Rasen zu mähen. "Und weil ich halt so gut gelaunt war, hab ich dazu gejodelt und ein paar Lieder angestimmt", so der Pensionist im Gespräch mit der "Steirerkrone". Das passte seinen Nachbarn, gläubigen Moslems, allerdings gar nicht. Die waren nämlich in ihrem Haus zur Betstunde zusammengekommen, die auch per Lautsprecher in den Hof übertragen wurde.

"Wollte nicht wie Muezzin klingen"
Einige fühlten sich von dem rasenmähenden 63- Jährigen daraufhin in ihrer Religionsausübung gestört - und zeigten ihn prompt bei der Polizei an. "In der Begründung hieß es, mein Jodler habe wie der Ruf eines Muezzins geklungen", schüttelt Helmut G. fassungslos den Kopf. "Dabei war es ja überhaupt nicht meine Absicht, ihn nachzumachen", beteuert der Grazer.
Welke nuance ?
http://www.krone.at/Nachrichten/Mosl...n-Story-232659

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 29 november 2010 om 13:38.
circe is offline   Met citaat antwoorden