Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC
Verhofstadt heeft zijn kans gekregen om de VLD te verdedigen voor de volksjury.
Jammer genoeg moet ik vaststellen dat zijn antwoorden diskwijls op het zelfde uitdraaien. Ofwel wordt er naast de kwestie geantwoord of wel zit hij bijna met een smekend gezicht de heilige profetie te verkondigen. Bij momenten dacht ik werkelijk dat ik naar de paus aan het kijken was.
Het migrantenstemrecht was volgens Verhofstadt dan ook een voorbijgestreefde discutie...? euuuh.. ik kon mijn oren niet geloven, voorbijgestreefde discutie ? Ik krijg een sterk vermoeden dat Verhofstadt de laatste maanden op de mars explorer gezeten heeft. Als hij nu eens echt de moeite zou doen om de bevolking te aanhoren... dan zal hij wel tot een andere conclusie komen. Maar een Verhofstadt die luistert naar de bevolking is zoals een De Gucht die zegt " Met ons in de regering, komt het migrantenstemrecht er niet".
Naar mijn bescheiden mening heeft verhofstadt hier dan ook geen goede beurt gemaakt, al had de VLD die wel broodnodig !!
|
ik heb niet gekeken, maar was er geen enkel snuggere Vlaming die zich afvroeg waar een federaal premier de pretentie vandaan haalt om als dubbele schijnkandidaat op twee lijsten gaat staan, en dan nog het boegbeeld van deze campagne vormt???
|
Je hebt hier waarlijk een punt, Seba