Los bericht bekijken
Oud 30 november 2010, 15:19   #91
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Vlaanderen heeft geen zelfbeschikking door Belgie = onrecht.

Je was toch tegen onrecht in die andere post? Maar als het Belgisch onrecht tegen Vlaanderen betreft dan bent u minder principieel merk ik.

Comediantje.
Ik ben tegen onrecht in het algemeen. Voor mij is het om het even of ik in KB verblijf of in Vlaamse Onafhankelijke Republiek. Het is uw volk dat al eeuwenlang in Vlaanderen verblijft. Beslis dat zelf aub.

Maar als u toch mijn mening wil horen daaromtrent, ok...
Moest ik u zijn, zou ik ook natuurlijk afhankelijk willen zijn. Waarom niet? Waarom? (Ik ben eigenlijk onafhankelijk. Niet persoonlijk. Want persoonlijk is niemand 100% onafhankelijk!). Maar moest ik u zijn, zou ik me niet haasten: beetje-per-beetje; dat zal toch gebeuren. Chauvinisme-vrij denken. Zich op correcte en concrete feiten baseren. Proberen zonder bijkomende slachtoffers te werk te gaan = nu voorlopig zo snel mogelijk tot akkoord te komen om uw socioeconomische en financiële problemen aan te pakken (incl. problemen omtrent vreemdelingen), BHV is voorlopig niet het primair probleem (het is mijn mening), ook al heeft het rechtstreeks verband met financiën... Ofwel - nieuwe verkiezingen en als het opnieuw niet lukt (ondertussen gaat het wel veel schade veroorzaken) dan overstappen naar het systeem van de federale verkiezingen. Anders heeft Nigel Farage 100% gelijk (i.p.v. 50%).

Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 november 2010 om 15:46.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden