Los bericht bekijken
Oud 30 november 2010, 15:38   #16
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Aanvullend op mijn vorige bericht:

Ik vind allah een smerig varken, mohammed een gore pedofiel, de koran een haatgeschrift en de islam een mensonterende ideologie.
Voorts vind ik jezus een slappe teringhippie, maria een goeiekope del die zich door de eerste de beste timmerman met een kind heeft laten voldouwen en veeg ik verder mijn reet met de bijbel en het hele gggristendom af.
Tevens ben ik van mening dat jahweh een kwaadaardige clown is en de tora en tenach net zo'n smerige boeken als de koran en bijbel en kan het jodendom ook de pot op.
Ook vind ik de heilige geschriften van het hindoegeloof voze bagger en het bijhorende kastesyteem apartheid avant la lettre.

Enzovoorts, enzocetera

En nu ga ik wachten tot iemand me aan komt klagen en voor het gerecht slepen vanwege godslastering die, wodanbetere, gelijkgesteld is aan onversneden racisme en xenofobie.

CGKR, zelfbenoemde Stasi's, ellenlangetenendragers, rodedriehoekjesklikkers, geheime diensten, EUrabianen en wat al dies meer zij: DOE UW BEST !
Ik doe mee, 'k wil graag een cel met je delen er zal een nóg groter tekort aan cellen zijn.
Ik spaar mn speeksel wel over jezus, Maria en de ggggristenen, want ik ben er van overtuigd dat dat onding niet verzonnen werd om de ggggristenen te plezieren, we weten allemaal voor welke beschermde soort dit uit de mouw werd geschud, vandaar;

ISLAM IST SCHEIßE!
SDX is offline   Met citaat antwoorden