Los bericht bekijken
Oud 30 november 2010, 16:51   #114
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Vele van die asielzoekers hebben zelfs geen flauw idee in welk land ze zijn terecht gekomen. Vraag hen naar België in hun thuisland en het enige wat ze zullen horen zijn sensatie verhalen zoals over elk land wel wordt verteld. Was het anders hier in België met de "Nieuwe wereld"?..waar je in geen tijd schatrijk kon worden omdat je "alle mogelijkheden had"...het hele continent is overspoeld en de inheemse bevolking...tja daar hoef ik je niets over te vertellen.

Die cowboy verhalen van "we moeten dit" of "we moeten dat"...daar kom je nergens mee. En zelfs als je een domino effect zou gaan creëren waardoor Europese landen ons voorbeeld zouden volgen, zou het ons imago erg schaden. We hebben internationale goedkeuring nodig, hoe ver van jou bed dat ook moge klinken, onze bedrijven gaan meer en meer afhangen van onze positie wereldwijd. De Europese economie is op weg naar de zwakste te worden wereldwijd..en niet omdat hier veel allochtonen zitten hoor

Een gezonde en evenwichtige oplossing, waarbij onze eigen bevolking wordt beschermd en waarbij andere volkeren goodwill wordt getoond, maar binnen de aanvaardbare grenzen! daar moeten we heen en het hoeft helemaal niet zoveel te kosten. Op dit ogenblik uiteraard wel, want die hele klucht in België moet worden opgelost....opruimen kost idd meer dan gewoon netjes houden.
Om een goed signaal te geven zouden we eerst een serieuze grote kuis moeten houden.
Dan hebben we hun positieve aandacht !