Los bericht bekijken
Oud 30 november 2010, 20:21   #199
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mare Nostrum Bekijk bericht
Wat die komkommer en rood betreft : da's humor (lachen...weet je wel????)
Waar trek je dan wel de grens?

Citaat:
Wat heb jij toch met definities???? Is dat jouw fetish of zo? Of hoop je enkele uitspraken uit te lokken die mij een onmiddelijke verbanning van dit Forum zouden opleveren???? wel daar trap ik niet in
Gewoon een kwestie van over hetzelfde spreken; goed te begrijpen wat een ander bedoeld.
Ik zie niet in dat dit een uitspraak zou kunnen uitlokken die een onmiddelijk ban kan opleveren.

Citaat:
Zulke taal beperk ik tot mijn intieme kring ver weg van de 'oortjes' van 'het centrum voor gelijke bla bla bla' en andere geheime politiediensten in pure DDR-stijl

Definitie 'vreemde' : iedereen die niet duidelijk Europese roots kan aantonen is een vreemde. Uitzonderingen : bv de familienaam Rosenbaum is duidelijk Joods maar reeds generaties een deel van onze Europese cultuur....dit in tegenstelling tot de meeste arabische families bijvoorbeeld.
Zie je wel dat je het kan.

Citaat:
Ik hoop dat je nu weer niet gaat zitten vitten over hoeveel generaties???? Wie komt in aanmerking en wie niet? geheime politiedienst : een definitie graag? Wat is een Europeaan? Hoe trek ik een blikje bier open? en andere onnozeliteiten
Als je dit ooit in wetten wil gieten, zal je dat wel moeten bepalen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden