10 juni 2004, 09:08
|
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Dank u, Mijnheer Defossé. Dankzij u heb ik nu een totaal negatieve aspect van Vlaanderen gehad. Uw reportage over wat het Vlaams Blok echt is- ik zou zelf zeggen wat Vlaanderen echt is- was uitstekend. De favoriete groeperingen van de Vlaamse bevolking in een uitzending : VMO, Voorpost, Sint-Maarten Fonds en nog veel andere pro-nazi groeperingen die van Vlaanderen maken wat ze echt is. En uw oh zo geliefde Roeland Raes, Xavier Buisseret, Bart Eriksson (en zoals Defossé het zei, Eriksson met twee S, SS dus) zonder te vergeten Van Hecke, Dewinter, Annemans en Dillen. Dillen die zei dat de Franstaligen van de Vlaamse cultuur zullen houden. Volgens mij heeft die man nooit contact met Franstaligen gehad. En over welke Vlaamse-sorry VlaamSSe-cultuur heeft hij?
En die Luc Vermeulen, een oude schnock die van een Hollandse Brussel droomt. En die VMO bende die zei "vouloir casser du Francophone".
Dank u voor die uitzending. Ik heb die opgenomen. Mijn buitenlandse vrienden zullen nu zien wat Vlaanderen is. Een "promotie van Vlaanderen" in andere woorden. Na dit, denk ik niet dat ze nog naar Vlaanderen zullen gaan. Ik had enkele Vlaamse CD's, ik heb ze nu verbrand. Ik had een Van Dale woordenboek, ik heb het nu verbrand. What's next? Uw taal vergeten, maar dat kan ik jammer genoeg niet verbranden. Dat zal met de tijd komen.
|
In Frankrijk heb je Le Pen.
Gelieve nu al uw Franse CD's en woordenboeken te verbranden.
|
Als Le Pen de tweede toer tegen Chirac haalde, had je onmiddellijk anti-FN betogingen in heel Frankrijk. Vreemd. In Vlaanderen ziet men niet zon' betogingen............
|
|
|