Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TC
Neen mijn beste vriend,
Het vlaams blok zou maar wat graag marokaanse en turkse leden hebben, immigranten die geintegreerd zijn in onze maatschappij hebben daar alle recht toe.... en het zou mij niets verbazen dat op grond van politieke standpunten in de toekomst steeds meer geintegreerde immigranten lid worden van het vlaams blok !!
|
Tuurlijk ventje!
Daarom nog dat in een VB pamflet politieagenten van Marokkaanse origine vergeleken worden met pedofielen in het onderwijs. Zelfs als ze de waarden en normen niet alleen naleven, de taal spreken, een jaar politieschool gevolgd hebben en in het examen geslaagd zijn, dus perfekt geïntegreerd , is het nog niet in orde voor het blok
Graag dat ze die hebben !! Een recht wordt hen ook ten volle gegund : na een dergelijke inspanning om als pedofiel vernoemd te worden
't is eveneens daarom dat ze zo aangemoedigd worden om zich te integreren on onze maatschappij met slogans als blank europa , en eigen =blank volk eerst
de volgende keer dat ik aan den toog nog iets hoor over makkakken , weet ik het nu : dat is om hen te integreren omdat jullie ze zo graag hebben als medevlaming 
|
aha, het was de tijdsgeest...
effectief het was toen ook zo dat er aantoonbare redenen waren om die agenten van marokkaanse origine te vergelijken met pedofielen. ze waren misschien es bij buisseret binnengevallen...
die blokkers toch , altijd goed voor een grap