Discussie: Merci à la RTBF
Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2004, 09:43   #15
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
ik denk dat er meer joden vanuit vlaanderen de gaskamers zijn ingestuurd dan dat er slachtoffers gevallen zijn in islamtische aanslagen
Wat, gaan we nu vergelijken wie de grootste heeft?

Citaat:
en daarbij, als je al vergeliijkingen en referenties moet beginnen maken met terroristische aanslagen om je eigen verleden goed te praten of te maskeren, dan is het tijd om te zwijgen
1. Ik praat helemaal niks goed.
2. Dat is helemaal niet mijn verleden, daarom ook dat ik in deze topic reageerde.

En inderdaad, zulke referenties naar terroristische aanslagen zijn niet nodig, en zeggen niets over de moslimgemeenschap als geheel. Idem voor de 2e Wereldoorlog en het Blok, of voor het Blok en Vlaanderen.
met dat verschil dat de erfgenamen van de vlaamse collaborateurs 20% van de stemmen halen
geruststellend vind ik dat niet, en ik begrijp maar al te goed dat walen het pijnlijk vinden, en hun hoofd schudden wanneer de erfgenamen van de kwalijkste periode in de vlaamse geschiedenis weer eens 20% halen

het zou geen kwaad kunnen moest vlaanderen eindelijk eens een eerlijke confrontatie aangaan met zijn verleden, zoals bv de duitsers gedaan hebben
gm10 is offline   Met citaat antwoorden