Discussie: Uggs
Los bericht bekijken
Oud 2 december 2010, 09:28   #97
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Gewoon uit nieuwsgierigheid: zijn er hier op het forum vrouwen die met dergelijke dingen aan hun voeten rondlopen?
Ik heb twee paar halflange Uggs. Drie jaar geleden al gekocht. Maar het kan ook vier zijn.
In die periode verschenen ze met mondjesmaat in sommige winkels en zag je het niet in het straatbeeld. (Zelf deed ik ze vooral binnen of bij extreem winterweer aan.) Dit zijn de warmste schoenen/sloffen die ik ooit heb gehad. Al geloof ik dat mijn nieuwe aankoop er misschien aan kan tippen: hiermee kun je namelijk buiten wandelen zonder vrees voor natte voeten.

Een nog doordachtere aankoop van mezelf (dateert ook al van jaren geleden en heb er toen bijna een half jaar naar gezocht ), zijn de geweest. Boots die orgineel gemaakt en gedragen werden door de Inuit en andere Canadese/Alaskaanse Indianenstammen, die continu met sneeuw en ijs getrotseerd werden.
Daarmee kan het dus niet misgaan. Toch zijn de Uggs warmer, vanwege de nauwere aansluiting met je voeten/benen en omdat ze beter bestand zijn tegen water.

Bepaald modieus mogen ze niet zijn, schattig en vooral heel erg praktisch zijn ze wel. Ik ben blij dat ik zodra niet met naaldhakken en een egale zoon de sneeuw door moet ploeteren.