Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta
Uitleggen ???
Je leest er naast hoor , 't staat er bij , als hij ouder en wijzer is zal z'ne frank wel vallen ... 
Me dunkt dat de paradijzen die men met die ideologische gedachte (nu ja , vrije gedachten hadden ze er niet) had niet echt paradijselijk waren hé...
|
Ik weet niet wat uw bedoeling is , je wil of kan het niet begrijpen ... weer typerend voor een wereldvreemd persoon ... ben je ooit al eens in Vietnam , Cuba of bvb kenia geweest ... heb je al eens gesproken met andere nationaliteiten behalve de Vlaming en of nederlander ??.. Ooit al eens bij stilgestaan dat er nog mensen buiten vlaanderenland is ? Mijn frank is al lang geleden gevallen , maar als jij zo verder wil "werken tot uw 60 uw kinderen tot hun 70 , lonen die niet of amper stijgen , minder en minder jobs , rijken die rijker worden , armen die armen worden , steeds meer vluchtelingen , steeds meer armoede , het millieu dat achteruit gaat , alles dat duurder gaat worden en aan het worden is " dan denk ik dat uw frank nog lang niet gevallen is en je nog veel zal moeten lezen en vooral luisteren naar mensen die het ooit veel slechter hadden en weten wat het is om echt niets te hebben !