Discussie: Dader Gedood !!
Los bericht bekijken
Oud 6 december 2010, 10:14   #103
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirck Pené Bekijk bericht
@Sus Iratus: Maar weet iemand van ons waarom hij de juwelier overviel? Want ik vind toch ook dat dat moet meetellen...

En wat ga je dan doen om overvallen te vermijden? Iedere juwelier een wapen laten dragen? Zodat we in een cirkel van wapens komen...

Want als iemand dan toch een juwelier wil overvallen, die komt dan met een groter/beter wapen af en zorgt gewoon dat hij eerst schiet, waarop de juwelier een zwaarder wapen in huis gaat nemen, ...

Wapens creëren angst, USA is daar het mooie voorbeeld van

Ik hoop het nooit mee te maken, maar ik zou het eerlijk gezegd niet weten, als ik iemand 's nachts zou betrappen zou ik hem (mocht ik echt schieten) dan toch in de benen proberen te geraken, of te verrassen? Maar ik hoop het nooit te moeten doen... Wat zou jij doen?

Ooit al eens de kelder van een politiebureau gezien? ligt vol met zelfuitgevonden wapens, alles wat u zelf maakt kan worden afgepakt...
En ja je kan in alles een wapen zien, maar denkt u niet dat als men enkel knuppels heeft, iemand vermoorden moeilijker wordt? Waardoor dus vele moorden misschien niet zouden gebeurt zijn, omdat snelle vingers een dode veroorzaken bij een pistool, maar er bij een knuppel veel meer moet gebeuren?

Ik leef met die man mee...

Wat een reacties btw! Veel rechtse mensen op dit forum?

In de benen schieten , ... nog zo een cliche, ... als ge de ader of slagader raakt is hij binnen de paar minuten dood.

Als het met een 12 gage shotgun of een .270 of 30-06 of zwaarder gedaan wordt vanaf korte afstand, schiet er van uw been alleen nog pulp over, als er niemand in de buurt is om uw poot op een deftige manier af te binden zijt ge binnen de 5 minuten dood, t zal trouwens zo lang niet duren.

Er zijn er niet veel die een schot uit dergelijk wapen overleefden ,gelijk waar ge getroffen wordt, de verwoesting en stopkracht is gewoon te groot. (voor een everzwijn op 300 meter neer te leggen is nu eenmaal punch nodig. )

Zelfgemaakte wapens, en dus doodslag met een stomp wapen, ... zowat het meest onderschatte wapen dat er is, ... het is stil, snel en dodelijk.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden