Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system
Natuurlijk leg ik me daarbij neer. Maar de NVA haalde 28%. Of iets meer. Het VB en de LDD daarentegen verloren dan weer een pak stemmen. En toen was Dewever in die dagen een hype. We zullen dus zien of bij volgende verkiezingen de NVA nog zoveel stemmen haalt.
Maar geef toe, veel heeft Dewever nog niet gepresteerd tot nu toe. Ik ga hem in het vervolg misschien wel Leterme-bis noemen.
|
Wel, U mag denken wat U wil, maar Bart doet net datgene waarvoor hij gekozen is door de kiezer: het Vlaamse been stijfhouden: NIET toegeven. En, eh, die doet dat NIET met UW centen he, maar met de mijne, of hebt U misschien ook op NVA gestemd? Zoniet, krijgt hij ook niet dat stukje dat door Uw stem naar Uw partij gaat.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
Laatst gewijzigd door EddyBal : 6 december 2010 om 14:42.
|