Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Zelfs zeveren behoort tot het domein van de vrije meningsuiting. En wat pianobashen betreft moet je zeker niet onderdoen voor de rest van je collega's hier. Wou je nog wat kwijt of was het dat? 8)
|
Ja, dat Piano-bashen is duidelijk gezocht hé? Het is een reactie op dat Blok-bashen van jou.
Ik ben ook geen blokker, iedereen weet dat ondertussen, maar ik vind jouw overijverigheid hieromtrent soms ook vermoeiend. Het begint een averechts effect te hebben.
Dat jij dan precies op een andere thread komt zeggen dat het groot aantal Blok-threads een gevolg is van spamming vanwege Blokkers is op zijn minst verwonderlijk.
|
Nog een paar dagen geduld Antoon, dan zijn de verkiezingen weer voorbij. Wat dat al dan niet averechts effect betreft, daar heb ik niks in te zeggen. Als je ook naar de Audit04 heb gekeken, zal je gehoord hebben hoeveel poen het Blok tegen de propaganda aangooit. Zelfs in 2002 dat geen verkiezingsjaar was, heeft het VB toch nog 3 miljoen € aan prop. gespendeerd. Daar is mijn Blok-vreterij maar peanuts tegen. Denk je ook niet?
Tenandere, het feit dat ik hier nog altijd ben, is omdat de vreemdelingenhetze, de islamfobie, enz. nog altijd verder boert. Daar heb jij blijkbaar minder last van, ik zie je daar zelfs nauwelijks tegen protesteren of tegenin gaan. Ik doe mijn ding, doe jij nu maar het jouwe.