Europees Commissaris
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Dat komt omdat Gentenaar u nomineerd omwille van het feit dat ge zulke volwassen replieken geeft terwijl hij net had gelezen dat ge nog maar 17 zijt. Daarnaast zijn ook Beer, AP, Griffin en S. leden van uw fanclub. 
|
Iemand die een dt-fout maakt, kan onmogelijk het intelligentste forumlid zijn.
|
Dat is geen dt-fout, maar een schrijffout. Ik wou namelijk de verleden tijd van dat werkwoord gebruiken, maar vergat in mijn haast blijkbaar een "e".
Los daarvan ben ik anders wel van oordeel dat er geen link is tussen enerzijds intelligentie en anderzijds het correct vervoegen van werkwoorden of meer in het algemeen het gebruiken van een taal.
Soit, ik reken er niet echt op deze te winnen hoor. 
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
|