Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieke
the bigger picture exodus, dat zou ik toch echt niet moeten uitleggen aan iemand die daar constant over zit te neuten.
het gaat em dan ook niet over de informatie die vervat zit in de wikileaks-documenten exodus, het gaat em over het momentum dat zou kunnen ontstaan bij de gewone bevolking. Daar waar de niburu's en de prisonplanets van deze wereld al jarenlang voor vechten, maar die enkel gehoor vinden binnen een inteeltkliek. De hele hetze tegen de persoon van Assange en wikileaks draagt daar toe bij. Je zou denken dat personen die al jarenlang dat "ontwaken" bepleiten, daarin meegaan en het moment aangrijpen om the bigger picture te ontrafelen voor jan modaal, die op zoek naar alternatieve bronnen automatisch daar terecht komt.
Nee, in de plaats daarvan komt ge hier een beetje dat momentum minimaliseren en afbreken. Daar zakt mijn broek van af, exodus.
|
Wikileaks kan onmogelijk een 'show' zijn van de mainstream, laat staan dat ze onder controle zouden blijven. Het 'hackerleger' van Wikileaks blijft immers groeien en telt ondertussen meer dan 5000 mensen die meehacken. Geen enkele van al deze hackers kan ook maar één woordje terugvinden van al de NWO-, buitenaardse-, en andere complottheorieën.
Geen woord.
Exodus moet echt wel van heel slechte wil zijn. Volgens mij heeft hij het zelf ook al een beetje door. Maar (zichzelf) toegeven dat men er zolang compleet naast zit is pijnlijk natuurlijk.