Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
In de veronderstelling dat je gelijk zou hebben, moet je toch toegeven dat deze zogenaamde wetenschap niet zo oud is als het huwelijk. Uw uitleg voldoet niet om te weerleggen dat het huwelijk ondermeer daardoor niet tot stand gekomen is.
Integendeel erkent u zelfs de sociale druk om te trouwen in dergelijk geval. Het is dus welzeker zo, dat het huwelijk ondermeer door die reden bestond.
|
En het bestempelen van kinderen als bastaarden, Paulus? Hoe oud is dat gebruik? Zo oud als het huwelijk zelf?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus
U zei woordelijk (ik citeer):
Raf: Nee, dat heeft er niets mee te maken, want dat was niet een van de redenen dat het huwelijk tot stand kwam. U zei het zelf een paar keer.
Tot ik u vroeg:
Paulus: U schijnt er meer van te weten. Laat eens horen. Waar en wanneer kwam het huwelijk tot stand en met welke redens? en dan komt u zoals gewoonlijk, kronkel, weer met wat anders af.
|
Nee, Paulus, ik kwam niet "weer met wat anders af". Het is bijna letterlijk wat ik eerder in deze thread al gezegd heb. Iets waar u toen al niet op inging en waar u nu ook weer omheen probeert te fietsen.
Er is inderdaad een reden waarom draden waarin u deelneemt aan de discussie zo lang worden. Uw off topic gezwets is daar niet vreemd aan. Misschien kan u nog eens enkele bladzijden persoonlijke aanvallen lanceren om mij wat in diskrediet te brengen. Dat doet het ook altijd goed in topics waarin u ten tonele verschijnt. Aan schoothondjes om uw lasterlijke praktijken toe te komen juichen, zal er alvast geen gebrek zijn.