Los bericht bekijken
Oud 9 december 2010, 21:59   #1978
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Jawel. U begint over de kwaliteit van opvoeding bij diverse geaardheden terwijl het om de bestaansreden van het huwelijk ging. Ik zei het je al eerder Raf; de meelezer is niet zo dom als jij schijnt te denken.
Ik mag het hopen, Paulus. Die niet-zo-domme meelezer zal dan kunnen zien dat jij het bent die telkens met de opvoeding van kinderen op de proppen komt. Ik duikelde snel even twee van uw eerdere berichtjes op, waaruit dat onomstotelijk blijkt:
Citaat:
Dat is ook niet wat ik beweer. Ik beweer dat één van de bestaansredens van het huwelijk er is met het oog op de kinderen die eruit vort kunnen vloeien. Dat weerlegt u niet in uw repliek.
Citaat:
Het staat er niet volkomen los van. Ondermeer met het oog op de opvoeding van kinderen die daarbij een stabiele ouderrelatie best kunnen gebruiken, kwam het huwelijk tot stand.

Paulus.
Ik daarentegen, Paulus, heb de hele tijd al staande gehouden dat het hebben van of het opvoeden van kinderen niets te maken heeft met het huwelijk of de ontstaansreden ervan. Eén van de voornaamste redenen waarom het huwelijk tot stand kwam, is het creëren van familiebanden. Ook dat heb ik al meermaals gesteld.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden