Los bericht bekijken
Oud 10 juni 2004, 19:14   #35
vjm
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door actiestopdekliklijn
In welke mate kan men antwoorden op mensen die stelselmatig de waarheid verdraaien, verschillende mandatarissen verschillende dingen laat zeggen,....
Ik heb anders op elke leugendie jij in je tekst verkondigde geantwoord, en versta me niet verkeerd wat mij betreft mag je over het Vlaams Blok denken en zeggen wat jij wilt maar als je ronduit dingen zegt zoals "In het partijprogramma (wat enorm verschilt van de partijpropaganda) komt de parlementaire democratie niet voor, wel de aristocratie." en ik vervolgens vaststel dat in het programma van het Vlaams Blok letterlijk staat "Het parlement is de drager van de democratie. Of tenminste dat zou zo moeten zijn." kan ik niet anders dan tot de conclusie komen dat u aan het liegen bent
Citaat:
Wat in de tekst staat zijn slechts een gedeeltelijke beschouwing van wat het blok uiteidelijk zou willen in petto hebben. Niet wat ze ooit zouden kunnen realiseren. De natte dromen van mensen als de winter kunnen enkel maar leiden tot blokkering van de instellingen, de vlucht van internationale bedrijven, het stilvallen van elke economische groei, de verhitting van conflicten die ze zelf constant creeën en voeden,
U hoeft zich heus geen zorgen te maken dat het Vlaams Blok internationale bedrijven op de vlucht zou laten slaan, deze denken immers enkel maar in termen van geld en al de rest is bijzaak. Om een klein voorbeeldje te geven de oorlog in Irak was nog niet gedaan en de contracten met de multinationals waren al afgesloten.
Citaat:
haatontwikkeling tussen bevolkingsgroepen, einde van de solidariteitsmechanismen die onze samenleving zo florisant hebben gemaakt en vandaar aantrekkelijk voor bevolkingsgroepen die in eigen land niks te verliezen hebben. Zo kan ik nog heel lang doorgaan. Uiteraard zal er weer een voorgekauwde litanie komen van blokbashing en andere zever.
Wat mij betreft mag u gerust aan blokbashing doen hoor leid meestal steeds tot grappige contradicties. Zo verklaarde u in uw eerste bericht bvb dat het Vlaams Blok voor een ondernemingsvriendelijk vlaanderen waren, waarin de werkgevers de baas waren en de werknemers slechts simpele pionnen die niets te zeggen zouden hebben, om vervolgens een bericht later te verklaren dat diezelfde werkgever zou gaan vluchten. Maar troost u, u bent heus niet de enige die zich hieraan schuldig maakt, zo zeggen tegenstanders van het vlaams Blok oa ook dat het Vlaams blok de democratie wilt omverwerpen en langs de andere kant verklaren ze dan weer dat het Vlaams blok helemaal niet mee wilt regeren maar gewoon slapend rijk worden in de oppositie.
Citaat:
Vergeet echter vooral niet dat het Vlaams Blok met ruime voorsprong aan de leiding staat wanneer het gaat om groepen van mensen tegen elkaar op te zetten.Met andere woorden: om te bashen tegen al wat niet in hun raszuivere primaat past. Naast een veroordeling voor racistische prietpraat zou het trouwens niet mis staan om eens de leugens aan te pakken waarmee ze constant de kiezers bedriegen. Een stem geven aan het Vlaams Blok is als een auto besturen zonder stuur
zoals ik in mijn eerder bericht al zei, de meeste racistische gewelddaden in dit land worden gepleegd door mensen van Noord afrikaanse origine tov de joodse gemeenschap in dit land en ik betwijvel ten sterkste dat het vlaams blok aan de basis ligt van het Palestijns conflict.
en tot slot nog dit voor u mag het Vlaams Blok bestrijden dan mischien wel een doel op zich zijn, voor mij is het vlaams Blok een politieke partij dat enkel maar een middel is om een doel te bereiken.

www.vjm.cc
vjm is offline