Los bericht bekijken
Oud 10 december 2010, 17:13   #34
fb718882
Gouverneur

fb718882's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Italie, ... en kan u verzekeren dat absurd wel degelijk het juiste woord is...

Ziekenhuizen bvb, ... als ge hier ooit op verlof moest zijn, en ge hebt iets voor en het is niet onmiddelijk levensbedreigend, ... get the fuck out, ... Alleen de triage in zo een spoed is om niet goed van te worden...

Iedereen zit daar door mekaar, in Belgie, gaan ze iemand die binnenkomt met zware kwetsuren of die echt niet goed is, in nen box apart zetten.

Hier liggen die gewoon allemaal door mekaar, precies een veldhospitaal, waar ze net ne volle Chinook gewonden van t slagveld gedropt hebben...
Dan heb ik in Moskou meer chance gehad : na een paar dagen keelpijn naar nen dokter/apotheker getrokken en in mijn zuiverste Russisch (voor alle zekerheid toch maar met het vingerke naar de zere plek gewezen) het probleem uitgelegd en ik kreeg sofort een doosje pillekes mee en een tubeke afschuwelijk stinkende zalf , allemaal gratis voor niks . 's anderendaags was de pijn wel helemaal weg !

Heb er ook , zoals overal waar ik mijne poot ooit gezet heb , een verkeersboete gehad . Te voet overgestoken waar dat niet mocht . En aan de overkant van de straat botste ik op een koppel Millitsija , en dat kostte me iets van een 25 kopeken . Volgens de officiele koers van toen was dat +/- 15 Belgische frankskes . Ineens en direct te betalen .
fb718882 is offline   Met citaat antwoorden