Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX
Die duivel ?*s al te groot om nog onder controle te houden/brengen, ik denk dat we 'the point of no return' reeds gepasseerd zijn, ben niet zo optimistisch in deze als Sus, maar ja...zonder geweld en bloedvergieten zal het niet meer goed komen. Kijk naar alle landen waar ieslaam zijn gore klauwen heeft ingeslagen!
|
Overal waar de geweldadige doodscultus van die mislukte maangod neerstrijkt, eindigt het vroeg of laat met bloedvergieten. Ik maak me allang geen illusies meer dat dat nu voor de verandering niet zo zal zijn. Het feit dat Europa onontkoombaar zal branden en bloeden heb ik dan ook al geaccepteerd, net zoals ik geaccepteerd heb dat ik voorbereid dien te zijn op de dag dat de pleuris uit zal breken. Hoe eerder dat zal gebeuren, hoe meer de schade, die voor iedereen sowieso groot gaat zijn, beperkt zal kunnen worden. (Burger)oorlogen zijn een verschrikkelijk iets, maar uiteindelijk sterf ik liever dan dat ik me mijn vrijheid en waardigheid laat afnemen door te buigen voor die woestijnideologie.