Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero
Wat is jouw stelling? Ik neem aan dat het de conclusie is van je betoog, namelijk dat de staat de islam niet mag erkennen en financieel steunen.
Wat is jouw verantwoording? Dat catalogiseren dient een doel Claessens. Je veroordeelt eerst de gehele islam inzake dieroffers. Dan veroordeel je de zeldzame gevallen van eremoorden door moslims in het westen. Daarna noem je de uiterst zeldzame gevallen van zelfmoordacties door extremistische moslims. Je suggereert dat van het één het ander komt. Dat is tendentieus en islam-bashen. Je stelling is slechts een voorwendsel om je onderbuikgevoelens te laten spreken.
Als jij je werkelijk druk maakte over de erkenning en financiële ondersteuning van de islam door de staat dan had je deze topic wel in een andere rubriek dan godsdienst geplaatst.
|
Mijn stelling is dat het invoeren van de islam en elke erkenning er van op welke wijze dan ook bijdraagt tot het invoeren van menselijke slachtoffers van de harde kern van dit geloof...
De uiterst zeldzame gevallen van zelfmoordacties...woon jij op Mars of zo?
Dagelijks slachtoffers, duizenden per jaar, het (tot nog toe) maximum behaalde slachtoffers in 1 slag ligt ruim boven de 2000...
Ja hoor Piero... echt zeldzaam...
Het één van het ander komen... uiteraard. Die aanslagen en eremoorden die in feit religieuze mensenoffers zijn hebben niks met de islam te maken zeker?
Mijn buikgevoelen maakt niet elk jaar duizenden slachtoffers...
Dus moeten die ergens anders vandaan komen.
Als ze niet door islamieten gemaakt worden in naam van de islam... door wie dan wel?
Is dit het beste antwoord dat je kan geven?
Schieten op de pianist (Joris-bashen weet je wel...)?