Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris
En ik stel dat verkeersslachtoffers in een dalende lijn zitten en we er veel aan doen om dat zo te houden.
|
Uiteraard, het zou nogal stom zijn om daar niet aan te werken.
Citaat:
|
Ik stel dat de slachtoffers van eremoorden en al dan niet geslaagde aanslagen in aantal toenemen en eerder vroeg dan laat in aantal de verkeersslachtoffers zullen overschrijden...
|
1) Hoe wordt men slachtoffer van een niet geslaagde aanslag?

2) Jij beweert dat het aantal slachtoffers in stijgende lijn zit, maar presenteert geen cijfers hierover
3) Jij stelt geen enkele concrete maatregel voor die het probleem aanpakt
4) Jij herkend de complexiteit niet van het probleem.
Citaat:
Met indirecte en onbedoelde steun van mensen die denken zoals jij...
In de sociologie noemt men zoiets een pervers effect.
|
Ik denk pragmatisch en ben niet gedreven door emotie, in tegenstelling tot jij, en ik ben alles behalve pro-islam, het feit dat je dat niet kunt vatten is een tekortkoming van uwentwege.
Citaat:
|
Mooi dat je toegeeft leugens niet te schuwen. Ik vind echter niet dat ik dat zomaar hoef te nemen.
|
http://www.learntoread.com
Citaat:
Lees de HELE draad ipv enkel die details waarover je opzettelijk kan vallen wanneer je ze buiten hun context plaatst.
Ook mijn reacties op Fozzie hebben een plaats in dit GEHELE topic.
Dus neem even de moeite om dit te doen en... misschien kan je dan spreken met kennis van zaken.
|
Mijn beste, ik héb de hele thread gelezen, ik sluit niet uit dat ik hier & daar misschien eens een post geskimd heb, maar ik heb nergens een antwoord gehad van jou op mijn vraag, jij beweerd van wel, in dat geval moet je toch kunnen aanwijzen waar je antwoord staat? Of kan je je egen posts niet meer volgen?
Citaat:
Inderdaad, dus is het eerder jammer dat ik nog niet verkozen ben...
|
Ja, heel jammer, de begrafenisondernemers hebben te weinig werk nu.