Los bericht bekijken
Oud 11 juni 2004, 12:20   #17
Attiladehun
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Geen van die "linkse enthousiastelingen" zal dat waarschijnlijk doen of zelfs maar van plan zijn, maar eigenlijk lijkt me dat ook niet meer dan logisch aangezien zij vrij onverschillig staan tegenover allochtonen (en eventuele allochtonenproblemen) en aldus kan het hen maar weinig schelen dat een ganse buurt of stad volledig door allochtonen bevolkt wordt. Het zou dus veel logischer zijn dat al diegene die daar wel een probleem van maken, en vinden dat het niet kan dat ganse buurten of steden door allochtonen bevolkt worden, daar ook daadwerkelijk iets zouden aan doen door naar zulke buurten te verhuizen!
Ik heb het in ieder geval gedaan, ik ben jaren geleden van Brakel naar Ronse gekomen en heb me gevestigd in een wijk die overwegend bestaat uit vreemdelingen. Al heb ik al heel wat problemen gehad, mij gaan ze hier niet wegpesten. Ik blijf!
En ik blijf ook! Tot de laatste man of hond! Desnoods zal ik mij ingraven en bewapenen. In ieder geval kan niemand mij thuis nog lastigvallen. Het is alleen lastig dat ge soms moet buitenkomen, eh!
SEEFHOEK RULES!!!
Attiladehun is offline   Met citaat antwoorden