Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re
Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat je liegt of de waarheid zegt, ik kan dit enkel vergelijken aan mijn eigen herinneringen & ervaringen, en in deze conflicteren ze met uw stellingen.
|
Jij hebt niets gezien, dus is het niet gebeurd?
Zoiets?
Citaat:
En nogmaals, ik verdedig de islam niet, waar ik wel tegen ageer zijn scheefgetrokken argumenten van't zevende knoopsgat.
|
Amai nog nie dan!
Wat is dan scheefgetrokken tot in't zevende knoopsgat, dat die criminele feiten, want het zijn nu eenmaal 'feiten' die U niet kan weerleggen, want de realiteit weerlegt jou, een andere benaming krijgen van iemand?
Jij verdedigt de ieslaam niet, maar struikelt enkel over 1 of ander woord, waar je dan oeverloos over blijft discussiëren?
Citaat:
Nogmaals, waarom is de RKK dezer dagen niet meer bloeddorstig terwijl de heilige schriften ongewijzigd zijn?
|
Weet ik veel, ik heb geen kennis van die kattelieke kerk en hoef er ook niets over te weten, ik schreef erder al dat ik hen zie als ongevaarlijk (vergeleken met de criminele organisatie ieslaam), behalve dat pedofilie-schandaal en daarvoor moeten ze bestraft worden, maar dat wordt, naar mijn weten, niet gepromoot in hun boekskes.