Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest
Ik geloof dat het probleem niet zozeer bij de bank ligt dan wel bij de directeur van het agentschap. Ik herinner me een levendige discussie op een ander forum over een problematiek mbt het agentschap van "Argenta" in Brugge die een rekening aan een sportclub weigerde wegens een "vermoeden dat er te weinig beweging op die rekening zou zijn".. Het probleem geraakte opgelost doordat een ander filiaal van Argenta deze mensen dan wel aan een zichtrekening hielp.
Jouw taalkennis lijkt me in ieder geval voldoende (tenzij het KB agentschap in uw buurt geen personeel heeft dat fatsoenlijk AN kan begrijpen).
|
Voor zover mijn info correcte is kan je KBC en Argenta niet vergelijken.
Argenta werkt met zelfstandige agenten die dus ook een grotere vrijheid hebben dan de filiaalleiders vna KBC die in loondienst werken.
Ik kan me niet indenken dat er ook maar één bankkantoor is dat geld weigert vanwege de taal van de rekeninghouder.
Of zou die dochterbank van KBC in Luxemburg ook het geld van Vlamingen geweigerd hebben?
En zouden de KBC kantoren in onze grensstreek het geld van de Duitse klanten weigeren?