Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX
Hmmm???
1) Ter info: ik ben een voorstander van "bijna-gelijke rechten voor mannen en vrouwen" (m.a.w. zo veel mogelijk gelijke rechten; want 100% gelijke rechten vind ik simpelweg onmogelijk; elk klein meiske die toevallig ooit een klein jongentje naakt ziet, begrijpt dat ze iets te kort heeft; en zo begint het; het is psychologie; het is totaal mijn bewering niet, sorry).
-
2) Ik heb mijn antwoord (standpunt/bewering) omtrent luchtmassa gedetailleerd uitgelegd (m.a.w. duidelijk argumenten samengesteld). Mag ik zo vrij zijn om uitleg te vragen omtrent uw bewering? Niet dat ik bedoel dat uw bewering gelul is; wel, dat het gelul is zolang als er geen gedetailleerd uitleg (argumentatie) gegeven wordt. Dank bij voorbaat!
|
Begrijpt u het woord wederkerigheid? Wanneer Vlamingen die hun dochters uit ideologische overwegingen beperkingen opleggen wat partnerkeuze betreft, is dat natuurlijk even bekrompen wanneer een andere vorm van ideologie dit doet. En daar zijn meer leden van te vinden dan van het Vlaams belang.
Uw uitleg over gelijke rechten voor vrouwen vind ik echt grappig,Freud is allang achterhaald hoor, vrouwen denken helemaal niet dat zij iets te kort komen; dat is echt wel een idee wat door een man verzonnen is!