Discussie: Waarom?
Los bericht bekijken
Oud 17 december 2010, 22:55   #12
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
1) Kom Quasix, gelooft u nu echt dat als ik morgen emigreer naar Burkina-Faso of Somalië, dat ze me daar gaan opwachten met een vertaler - vrijwilliger of niet?
Dat weet ik gewoon niet.

Citaat:
Wij hebben altijd een hele hoop diensten klaar en verlenen veel service hoewel dit in andere landen bijlange na niet vanzelfsprekend is.
Niet akkoord, want wij hebben ook een hele hoop diensten klaar en verlenen veel service enz.

Citaat:
En dan krijgen we er nog kritiek op! U bent van de ex-SU, zouden ze me daar een vertaler Nederlands, een dak boven het hoofd, een leefloon en een GSM bezorgen als ik er asiel aanvraag?
Nederlands denk ik niet... Frans of Engels wel.

Citaat:
Gezien u het opbrengt dat de vertalers vrijwilligers zijn, in hoeveel landen vindt men zoveel vrijwilligers om allerlei sociale diensten te verlenen als in België?
Ik heb geen concrete statistieken. Maar ik geloof dat er veel landen zijn.

Citaat:
Ik heb het niet alleen over zaken die met vreemdelingen te maken hebben, ik weet niet of u er van op de hoogte bent maar 1000-en werklozen, gepensioneerden, huisvrouwen en andere mensen met extra vrije tijd doen hier vrijwilligerswerk.
Natuurlijk ben ik op de hoogte. Ik ken zelf veel mensen die dat doen.

Citaat:
Ik vind dat wat dat betreft de Belgische bevolking beslist een pluimpje verdient.
A propos, u hoeft niet te benadrukken dat u geen cent aanneemt voor uw vrijwilligerswerk, natuurlijk doet u dat niet, zo gauw u zich laat vergoeden in welke vorm dan ook is het geen vrijwilligerswerk meer.
2) Oké
Ik moest benadrukken, want het was mijn enigste argument om het onrecht op dat ogenblik even te benadrukken.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden