Los bericht bekijken
Oud 18 december 2010, 14:43   #208
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raph Bekijk bericht
Ah tiens, dat is nieuw. Kunt u mij eens tonen waar in de grondwet dat staat? Ik heb altijd gedacht dat in de grondwet staat dat in België vrijheid van godsdienst is.

Desalniettemin vind ik dat Ratatosk spijkers met koppen heeft geslaan in het begin van dit topic. In bepaalde sectoren hoort zoiets in feite niet boven de werkkledij te staan (zoals onder andere operatiekamers). Daarvoor dient speciale uitrusting dat met een doel gebruikt wordt, dus moet daar consequentie in bestaan.

Maar goed, ik ben hier een relatief nieuw lid, en ik dacht dat ik mij had geregistreerd op forum.politics.be, met de verwachtingen om coherente, politiek getinte discussies te kunnen voeren. Het lijkt mij eerder dat ik hier op forum.populism.be of forum.hln.be zit. :/ De dingen die sommigen hier uit hun botten slaan, misselijkmakend eigelijk.
Vrijheid van religie? Daar steken de moslims en hun linkse landverraders zich graag achter. Zo zielig hun eis voor vrijheid terwijl ze het grondbeginsel van gelijkheid ts man en vrouw afzwakken naar de islam haat.

Het dragen van hoofddoeken is een aanzet tot haat tov de niet bedekte vrouwen. De gelijkheid ts man en vrouw is geschaadt door het begrip religieuze vrijheid. Wat dus niet mag gebeuren anno 21ste eeuw. Dus weg met de hoofddoek dit apartheidssymbool mag niet boven onze grondwet van gelijkheid komen.

Bovendien zonder hoofddoek kunnen ze ook hun geloof uitoefenen. Zonder de haat tov vrouwen.

Als je graag wil praten met gasten die ook de hielen likken van de moslims kan je beter een aantal mensen op de negeerlijst zetten. Ik althans zal nooit zwijgen over de haat van de moslims tov de autochtone kinderen en vrouwen.

De realiteit om samen te leven met de islam is geen rozengeur en manenschijn. Deze moet geschreven worden.

Ik snap wel dat linkse landverraders dit nooit zullen begrijpen. Dat velen misselijk worden van de linkse landverraders daar heb ik begrip voor.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 18 december 2010 om 14:47.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden