Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kempenaar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bitweiser
Ik denk persoonlijk de een onafhankelijk Vlaanderen een utopie is. Versta me niet verkeerd. Ik ben voor een onafhankelijk Vlaanderen, alleen denk ik dat het practisch niet te realiseren is.
We zitten nu éénmaal met Brussel en de franstalige Brusselaars. Die mensen gaan echt geen Nederlands leren, laat staan spreken om de Vlaming te plezieren.
Voor mij volstaat het de miljardenstroom naar Wallonië te controleren (Ik zeg dus niet afschaffen maar controleren). De sociale zekerheid opsplitsen, de onderwijsfondsen herbekijken, enfin de voorbeelden zijn legio.
Het België-barst syndroom mogen we naar mijn bescheiden mening opbergen maar we moeten wel tonen aan de Franstalige politici dat het gedaan is met de Franstalige hegemonie. Als met al deze punten komaf werd gemaakt dan zal ik met veel plezier de Brabançonne zingen... in het Vlaams.
Mvg,
|
Ben je voor een onafhankelijk Vlaanderen?
Wel geloof er dan in en ga ervoor, weet dat we dit decenium onafhankelijk zullen zijn.
Tenminste als iedere nationalist zich inzet voor Vlaanderen!
|
Oh maar dat doe ik ook hoor. Ik stem al jaren Vlaams-Blok. Ik hoop ook dat Vlaanderen op een dag onafhankelijk zou zijn. Ik denk alleen dat de kans dat het ooit gebeurd klein zal zijn en dat ik ondertussen al tevreden ben met een herziening van de Waalse transferts.