Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus
Een bende pseudo-intellectuelen wier hoofddoel het kapotmaken van de structuren van de westerse maatschappijen is.
|
lol.
Intelligentsia afdoen als pseudo-intellectuelen omdat ze niet stroken met uw zin voor realiteit? Die onderzoeksschool is de basis van de kritische onderzoekstheorie die voor zover ik weet tot op vandaag wordt gebruikt, maar goed.
Citaat:
Het spul staat pas twee dagen online... En ik schreef gisteren al:
Nu reeds 2.464 keer bekeken, and counting...
|
Drie. Waaronder al u en ik meerdere keren, en menig mens die dit topic meeleest, en zo zal dat topic wellicht elders ook wel gelinkt zijn. Veel gelezen ja, dat is het, verder niks. Daar zit ge weer met dat kwantitatief geleuter.
Citaat:
U heeft dus helemaal niks 'genaild'.
|
Zo hard wel.
Citaat:
Hetgeen enkel aangeeft dat men het er in die kringen niet onverdeeld mee eens is.
|
En dat is slecht, omdat?
Citaat:
Als u ook maar het geringste benul van geschiedenis had gehad, dan had u geweten dat Ethiopië meerdere malen door islamitische legers aangevallen is geweest:
Kijk Raph, dát noem ik nu 'nailed'. Vies he, die geschiedenis?
|
Euh, 1137 en 1270. De 12e-13e eeuw, weetwel. Toen vielen de kruisvaarders ook Jeruzalem binnen, dat is nu niet direct representatief voor de hedendaagse samenleving waar blijkbaar islamieten in Ethiopië leven?
Citaat:
Ik heb dan ook nooit beweerd dat er geen gematigde moslims zouden bestaan. Maar die zijn gematigd ondanks de islam, niet dankzij.
|
Daar ben ik het volledig met u eens. Net als wij gematigd zijn geworden ondanks het christendom, niet dankzij.
Maar imo moeten we die mensen daarom niet terug naar hun eigen land sturen of hun tradities dwangmatig laten stopzetten. Live and let live, maar haal er idd de fundamentalistische gekken zoals die sharia4belgium vantussen.