Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS
Zij en haar vriend/man hebben een zwak voor "klassieke" auto's. U weet wel, de categrorie waar GL zo fèl tegen is.
Overigens heeft de dame wel gewacht totdat ze langer dan 12 jaar in de Kamer zat. Ze krijgt nu een wachtgeld (70%) tot haar 65ste discussieloos uitbetaald.
|
Dat wist ik niet. Is twaalf jaar een grens omdat je dan ongeschikt bent om ander werk te gaan doen? Overigens begon Sus Iratus deze draad met te stellen dat FH wel snel een goedbetaalde baan ergens zou krijgen. Ook als ze het adviseurs, lezingen of lobby circuit in gaat zal er een verrekening met het wachtgeld plaats vinden. Tot zolang kan je naar hartenlust kwaaddenken van deze dame.
Ik was overigens nooit in staat langer dan 15 seconden naar haar en Paul Rosenmöller te luisteren. Dan ging de knop om of ik maakte mij uit de voeten wegens dat herhaalde beschuldigende gedram. Haar eerste jaren van stompzinnig verongelijkt venijn komen dan weer voor mijn geest. Ze heeft zich wel verbeterd maar voor mij was het te laat. De enige die ik nog minder kan uitstaan is windvaan Eelco Brinkman. Die staat gereed terug te keren in de politiek. Ze zijn hem zeker zat in de bouwwereld. Het zijn en blijven sombere tijden.