Los bericht bekijken
Oud 19 december 2010, 08:32   #5
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
@Brother Paul: bedoel je: ook als er eenmaal een niet-voorlopige regering is? Overigens begrijp ik de grafiekjes in je onderschrift niet goed; die hebben ook met dit onderwerp te maken. Heb je die ergens in een post uitgelegd?

@Eddy Bal: als de Vlaamse regering haar bevoegdheden overschrijdt, zou ze het eigenlijk minder bont maken, aangezien ze niet voorlopig is. Maar wat betekent dit in concreto? Ik vermoed: dat Brussel op onze kosten van de financiële ondergang wordt gered. Zoiets?
ha, mijn nonkel zij, ze kunnen nu niet meer uitgeven, nee ze kunnen niet meer dan vorig jaar uitgeven, maar ze kunnen nog altijd teveel uitgeven...

die grafiek, nee, dat is een oude grafiek al, van 6maand terug, maar interessant, hoe verdeel je de staatsschuld. Is even interessante discussie als hoe verdeel je de inkomsten

op basis van aantal mensen
op basis van aantal werkenden... (klinkt al beter vind ik als je de inkomsten van de arbeid verdeelt)

op basis van belastbaar inkomen... dan verdient de vlaamse zone zogenaamd meer, dus is dat ook weer een probleem.

op basis van vermogen

etc...
brother paul is offline