Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus
Tja, de sinterklaas van andermans geld uithangen, kunnen ze ook goed, maar owee als ze zelf met pecunia over de brug moeten komen om hun hobbies te bekostigen. Dan wordt er in het beste geval weer eens een beroep op de 'solidariteit' gedaan en in het slechtse geval wordt die solidariteit gewoon afgedwongen via de belastingen.
Het is daarom dan ook niet zo verwonderlijk dat er nu ook niet thuisgegeven wordt, terwijl dit toch een uitgelezen kans is om de Gutmensch uit te gaan hangen en hun moreel gelijk aan te tonen.
Wellicht ook geen goesting om aan apartheidklasjes, waar ze zelf altijd zo hard voor pleiten, mee te werken alvorens op weg naar huis in het donker met een paar messteekjes, een berovinkje of een verkrachtinkje verrijkt te worden?
|
juist! Straf hé! ik zit hier met open mond te kijken naar het totale gebrek aan respons.
Maar ja, ze kunnen me nu niet per direct gaan afbreken zoals ze met PollyCorrect deden toen ze haar daklozenproject voorstelde!
In mijn geval zijn het dus.... "beschermde minderheden".... aauww... heel hard zwijgen dus.