Los bericht bekijken
Oud 20 december 2010, 21:47   #86
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Je kopieert en plakt, is goed, maar vertel nu wat er niet klopt en beargumenteer het.

De aarde is inderdaad uitgespreid, anders konden we er niet op rijden, lopen, bouwen enzovoort. Hou er wel rekening mee dat het woord "aarde" in Arabisch meerdere betekenissen heeft, de meeste gebruikte zijn: planeet, grond en vloer.

أرض

land
ground
territory
earth
soil
floor
grounds
terrain
site
amphitheater
underworld
topsoil

(http://translate.google.com)
Wat praktisch van jullie Allah om voor zijn boodschap zo'n precieze taal uit te kiezen als het Arabisch! Een taal, gesproken door, ik volg het allang niet meer, maar toch wel bijna 200 miljoen mensen, en waarin jaarlijks minder boeken worden vertaald en geschreven dan in het... Nieuw-Grieks.

Maar ja, ze hebben de koran, dat is genoeg, hè?

Citaat:

En de bergen zijn inderdaad als palen, ze zijn geen palen, maar ze zijn als palen en ik observeer ze met mijn blote oog als palen.
En de mohammedanen zijn als domkoppen, ze zijn geen domkoppen, maar ze zijn als domkoppen en ik observeer ze met mijn blote oog als domkoppen.