Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B
Politici die fouten maken zijn compleet irrelevant in dit debat. Het gaat over de koning niet over de politici.
En ik heb al herhaaldelijk gezegd dat het Koningshuis totaal geen toegevoegde waarde heeft voor België. Als dat volgens u wel zo is bewijs het dan.
En herlees AUB wat je typt want ik moet u berichten meermaals herlezen om te begrijpen wat je bedoelt.
|
Dat politici en hun fouten irrelevant zijn in dit debat verbaast mij , maar als dat zo is OK , een reden te meer om ngeen persoonlijke opmerkingen te maken over de Koning hemzelve .
Ik duid alleen aan dat een president om de zes jaar veel duurder is dan een koning .
En ik heb in dit forum al eens een feit aangehaalt wat ons Koningshuis zoal in peto had voor Vlaanderen , maar dat hebben democratische zakkevullers verworpen en vandaag betalen we ons bijgevolg nog altijd blauw .
Ik heb het over het Albertkanaal dat gepland was om door te trekken tot Zeebrugge en een wereldhaven op één lijn uit te bouwen van Zeebrugge tot Maastricht ? Een industriele zone op één as van 200 Km dwars door vlaanderen tot Limburg , Een plan Van Koning Albert 1 voor Vlaanderen .
Maar de democraten kozen ervoor om een haven aan te leggen in de achtertuin van Antwerpen , gevolg , een industrie in een hoek waarvoor iedereen zich 70 km moet verplaatsen om er te werken en gigantische files tot gevolg .ten tweede ieder schip dat je wil binnenkrijgen moet over Nederlands Grondgebied , , MET hun toestemming en tegen betaling uiteraard .
Die plannen zijn echt en bestaan nog steeds , maar het nut van ons Koningshuis is altijd verloochend en belachelijk gemaakt .
Als je coach bent van een bokser en je amputeerd hem eerst een arm moet je niet versteld staan dat je naderhand met die man geen wetstrijd wint hé .